Artikelen
- Vrieling-Teunter, E., de Vries, N., Sins, P. & Vermeulen, M. (2022) Student motivation in teacher learning groups. European Journal of Teacher Education.
- Vrieling-Teunter, E., Hebing, R. & Vermeulen, M. (2021) Design principles to support student learning in teacher learning groups. Teachers and teaching. Theory and practice. Volume 27, p.64-81
- Schipper, H.& Vrieling-Teunter, E. (2021) Pabostudent in leernetwerk: samen is niet genoeg. Didactief online. Geraadpleegd op 29 november 2021 van https://didactiefonline.nl/artikel/pabostudent-in-leernetwerk-samen-is-niet-genoeg
Master’s thesis gerelateerd aan NRO Netwerkleren
- Ann de Vocht (2022) Psychologische basisbehoeften van pabostudenten in blended lerende leraren groepen tijdens COVID-19
- Hanne Schipper (2020) Leernetwerken voor pabostudenten. De relatie tussen sociale configuratie en motivatie.
Presentaties
- Networked Learning Conference 2022 (tekst)
- Networked Learning Conference 2022 (presentatie)
- Radiantdag 2022 Netwerkleren (presentatie)
- VELON/VELOV 2022 Leermotivatie van studenten in Teacher Learning Groups: Ontwerpprincipes voor het pabo-curriculum (presentatie)
- EARLI 2021 Motivation in TLGs (presentatie)
- Sprong werkconferentie 2021 Netwerkleren en studentenwelzijn (presentatie)
- ORD 2021 Sociale configuratie en motivatie (tekst)
- ORD 2021 Sociale configuratie en motivatie (presentatie)
- Trends Conferentie 2020 Netwerkleren en studentenwelzijn (presentatie)
- Networked Learning Conference 2020 (tekst)
- Networked Learning Conference 2020 Student welfare through involvement and networked learning in primary teacher education (presentatie)